Wednesday, May 30, 2012

#9 Wordless Wednesday


Ninth Wordless Wednesday..
and.. the second entry for this month..
Whaaaatttt??

Kemalasan makin terserlah..
Kerja pun malas tapi terpaksa merajinkan diri..
Apa nak jadi laa rozeeta nih.. Ish, ish, ish..
Nasihat sikit budak nih!


Apa-apa pun, dua benda ni adalah main motivator aku untuk pergi kerja.


Ohh this is why I love Wednesdays!





This forces me to get up and stop snoozing my alarm clock!



ps: hopefully i'll be rajin-er next month. hehe. ye lahh ye laaahhh aku perosak bahasaaa. fine!



14 comments:

aiEz said...

hoho,semangat2 chaiyok...memang jadi eh nak amik htc?cuba tgk sony xperia S,confirm xmnyesal specnya dgn design...:)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

untong la ada smartphone :P

Dhiya Fariza said...

Me want that ice cream privilge!

~SaL IjOu~ said...

uit sila rajin2..mls2 nnt cikgu rotan~ =p

dhiera said...

best x pakai HTC?

Azham Vosovic said...

HYe Rozeeta!!!

lama x singgah sini hehe....

How's KL? hehehe

Eera Shera said...

lama x dtg sini...wah ada hp baru dah dia :)

SumBody Me.. said...

nasib baik ada aim utk dikejar..keja rajin2..xlama lg dpt la pakai HTC 2..hihi

Azham Vsvc said...

oih...cepatlah update hehhehehe!

r-5 said...

dah2 jangan malas2 p koje.. nanti duit tarak. kiki

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog niechat boxpakjoe x kira k hahah ,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

outbound malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Tidak ada yang namanya hari yang tidak penting dalam kehidupan manusia ini. Setiap saat berharga.

outbound malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Tidak ada yang namanya hari yang tidak penting dalam kehidupan manusia ini. Setiap saat berharga.

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
anda harus menerima apa pun yang datang namun hal yang terpenting adalah bagaimana anda menghadapinya dengan memberikan yang terbaik dari anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...