Tuesday, January 3, 2012

You-nique


You are unique. Your difference is what makes you, you. Kenapa sesetengah orang perlu jadi orang lain untuk mendapatkan the approval of others? Menjadi seorang yang fake tak membuat anda jadi cool. Pernah tak tengok orang yang tiba-tiba berubah sikap bila ada in a certain environment?

Whyyy?? Is it necessary? Nak tarik perhatian? That is not the way bebeh. 

Just be yourself. Don't worry about what others think about you. 

Kenapa saya suka diri saya? Kenapa saya suka diri saya? Kenapa saya suka diri saya? Sebab saya BEST! Haha. That's the attitude that we should have.

Besides, you'll have more fun when you are being yourself.

Sekian saja untuk kali ni. Adios!

ps: first impression orang terhadap aku, aku seorang yang pendiam. truth is, i'm shy. when you know me, then you'll know how crazy i am. =)

14 comments:

Woofer Storm said...

tak perlu nak ikut cara orang..

#kita serupa sis,diam2 ubi berisi.kalau dah kenal smpi orang tak larat nak layan..ehheee

aiEz said...

jadi diri sendiri,masing2 punya keistimewaan sendiri..hee..^^

Maii said...

saya suka diri saya ;DD
sangat sangat suka

Pocket said...

jawapan paling besh yang pocket buleh pikir :D

jangan marah yer..



pasal 'style' orang lain tu buleh meletakkan roti dan susu di meja makan:D

tak kira style keja,
style rambut
(utk orang sales penting ni)
style cakap
(orang sales? lagi la pergh!!)
style pakai baju?
(Manager sila pakai cam manager okeh)
style pembawakan diri :D

Asrul "iLham" Sany said...

being ourself is the best part of life aite? :D

khairul akmal bin azman said...

jadi diri sendiri!
lg best sebenarnye

Hanie_Dew said...

jadi diri sendiri tak menyusahkan diri sendiri dan orang lain. motip.
hakikatnya betul la kan.

ok.macam takut je nak kenal ko. hahaha.. gurau gurau.

Dhiya Fariza said...

true, indeed we have to be ourselves, but as we grow up, we tend to behave/act otherwise just to blend it depending to the environment display infront of us, but not all the time. :)

dhiera said...

totally agree...
biar pun nampak macam loser, lantak la~ tak kacau hidup orang kan?

Hanie_Dew said...

tak payah nak jadi plastik sgt la kan.

Azham Vosovic said...

hehe, Rozeeta suka menjadi diri sendiri? alhamdulillah...tak perlu menjadi orang lain huhuhuhu

Eera Shera said...

tang ps tu..kita sama la.malu2 kucing ;)

Unknown said...

sy mmg unik!aummm

Awan Biru said...

Tapi kita perlu jugak ada rujukan untuk memperbaiki diri kita.

Orang fikir Awan ni sombong dan mulut becok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...