Tuesday, January 31, 2012

Part 1: Fear of being alone



Yuhuu! Rozeeta kembali setelah sekian lama. Hehe.


Pernah tak rasa miserable bila sorang-sorang? Boleh tak keluar makan sorang? Or you'd rather beli bungkus bawak balik or tak keluar rumah langsung and just find something untuk dimakan walaupun terpaksa makan biskut je. Shopping, tengok movie sorang. 

Are you okay with that or do you feel pathetic? 

"Eh mesti orang rasa takde orang nak kawan dengan aku"
"Kenapa orang pandang-pandang aku? Ni yang tak best makan sorang nihh!"

Kalau aku, aku boleh keluar beli barang sorang-sorang, tapi memang akan super duper cepat. Makan pulak, aku prefer tapau je.

Korang pulak macam mana?

ps: tadi beli ice cream baskin robbins 1 quart. strawberry cheesecake. i like! =D

22 comments:

Nizam Ijam said...

singgah jenguk :) lama x singgah

DuniakuAbstrak said...

Takde hal pun makan sorang2..dah kebulur bedal je tanpa mempedulikan mahluk sekeliling

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hmm rasa lonely.. tp zuan dah slalu kesorangn... waktu kat rumah sewa mahupn di rumah, slalu je dok umah sowang2.. huhu

dhiera said...

saya ada rasa macam ni. segan nak pergi sorang. rasa macam loser je.. tapi kadang2 sorang2 jugak~ lagi2 klo pegi makan.

Akue Achik said...

ola sis!! :))

sy bole kuar sorg,,tp mmg akn rsa lonely jer..huhuu..org laen pndg pon mcm smacam..

Sarah Mohd Saleh said...

rase okey jek..dah biasa jd lone ranger.klu yg xbiasa tuh feelslike loser.

Dhiya Fariza said...

i rather do things alone too sebab thats just who i am i guess hehe :)

aiEz said...

sorang itu sepi,berdua lebih baik,dalam berdua ada yang ketiga maka lebih baik seorang,err boleh?hehe

khairul akmal bin azman said...

kadang2 kita yg syok sendiri.
ehehe..

lisa said...

kita sama :) kadang2 kalau makan sensorang, mesti org pandang pelik. -,-

ABU said...

tak suka makan sorang.. kena ada kawan gak, kalau terpaksa pa blh buat.. bungkus la..:D

budak penjara said...

ak klu x de org nk temankn ak makan kt kedai..mmg ak beli bungkus dan balik la..x suka mkn sorang2 kt kdai

Woofer Storm said...

tak suka makan sorang2.tak seronok ni..ermmm

#makan tak ajak..kejam la tu^^

semutsengal said...

hidup sorang takla best, tapi duduk ramai ramai pun kadang tak best jugak.

Asrul "iLham" Sany said...

saya pun beli ais krim s. cheesecake tu gak sodap kan...

btw, jenguk n baca entri terbaru sy, ada 'suprise' untuk kamu :D

Azham Vosovic said...

saya tak suka makan sorang...sbb rasa mcm xda orang sayang...sbb tu rela beli bungkus mkn dlm bilik huhuhu

Hanie Dew said...

aku kadang boel sorang sorang kadang nak beteman. depends pada tahap keyakinan dan ketakutan aku la. ahahaha.

tapi kalau dah darurat sensorang pun aku redah je.

Cikgu Ma said...

kdg2 nak baut itu ini sensorang...hakikatnya, hidup nak jugak teman walau seorang..

salam kenal=)

Mr.Clive said...

bukan sekali dua,tapi selalu! :P

Juliet_iRa~" said...

btol2..:)

blh je keluar alone tp cpt2 nk blk..heeee

Awan Biru said...

Awan dalam terpaksa saja baru tapau. Prefer beli bahan dan masak sendiri. Tak kisah buat semua sendiri. Lagi bebas.

.diannorhayati. said...

dian okay je. tu dulu time habes sekolah n ade bf tp useless sbb ade org lain.

time tu lah rase cm single but not available. so time tu kene belaja buat everything sendiri.lg lg baru habes sekolah(termasok cari duit sendiri) kwn sekolah sume buat haluan msg2. imagine,pergi keje naik bus sendiri,keje takde geng,meet up org baru. pergi makan sorg2,shopping n bwk barang byk2 sorg2. hahahaah.best giler. tp utk time skrg im not use of it. hihi :p

dulu oklah. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...