Wednesday, November 23, 2011

#3 Wordless Wednesday




20 comments:

Saiazuan said...

hoyo.. btl2 wordless ni

Akue Achik said...

ahaha..lg bgus dorg buang pokok tu..

Dhiya Fariza said...

HAHAHAHA boleh pulak selekoh gitu hehehe

budak penjara said...

jalan liku-liku

ShahzCudin said...

haha..klaka..pndi2..

KizZ said...

EH?haha

Pocket said...

kot yer la pun malas nak remove kan kayu tu kan,
ohh sunggoh sunggoh lah ...

Eera Shera said...

hehe..macam ni pun ade

Awan Biru said...

Payah sangatkah nak alihkan kayu buruk tu? Pening pening.

ciK LyndaWawa said...

hahahaha..boleh camtu...hehehe=]

Amni said...

hee... kalau betul la.. serius pekerja yang buat line putih tu malas giler nak alihkan kayu tu.. hehe..

aiEz said...

pemalas,tu jer aie boleh kata kat orang tu...huhu

Nizam Ijam said...

boleh plak mcm tu..haha

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

meaning?!

rozeeta rashid said...

haha. itu la dia. only one word to describe. pemalas.

ekabukanmakcikkau. said...

Gedik nak mampos betul , buang je lah kayu tu wakakaka kelakar plak aku tgk

ABU said...

apa tu ular sawa ek?! :P hahahaha

Juliet_iRa~" said...

isk2..haha..

xda org ke nak alihkan??

khairul akmal bin azman said...

nak bisu je le?

Hanie_Dew said...

Wordless & speechless aku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...