Sunday, August 14, 2011

Top 5 iklan yang melekat di minda

Ok aku bosan. Jadi aku nak update blog.




Bila cakap pasal iklan, apakah iklan top 5 yang muncul di kepala otak aku??


Haa jom kita tengok.


Iklan 1
Iklan myvi baru. 
Lagi best. Wo o oh. Lagi best. Wo o oh.
Lagu dia sangat catchy.
Buat aku terasa nak beli myvi. 




Iklan 2
Jeng jeng jenggg. Iklan Enchanteur.
Hati rianggg. Oh sungguh indah. Saat kau lihatku. Ku terasa ayu.
Ya tahniah kepada Siti Saleha!!
Teruskan mengayuh basikal! Hehe.



Iklan 3
Iklan Mi Sedaap
Alaa. Yang asyik dok terima kasih tak habis-habis tu. 
Ada macam2 bangsa tu. Dengan kompang bagai.
Terima kasih! Mi sedaap ucapkan. 
Terima kasih balik kepada mi sedaap!
Maggi goreng mamak guna mi sedaap memang perghh. 
Eh sedap la pulak.



Iklan 4
Hahahahahaha. Bagi aku gelak dulu jap.
Iklan kacip fatimah orang kampung.
"Sayangg. Abang dah balik ni."
"Saya di bilik, bang!!"
Macam bangang. Haha. 



Iklan 5
Iklan yang last sekali adalah??
Yaa iklan KLMU. 10 markah untuk anda!
I got the whole world in my hands. 
Tu la lirik dia sampai habis.
Versi bm tu yang agak annoying.
Dunia di dalam genggamanku.
Rasa berterabur macam mana entah.
Maaf la takdak pulak video iklan dia.


Kalau iklan tu orang ingat maknanya there's something yang lain dari lain about the ad. Tak kisah lah iklan tu annoying atau tak.

Well. These are my top 5 ads. What are yours??

1 comments:

sYafIk-wAy said...

iklan nmbor 4 tak boleh blah . hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...