Sunday, February 6, 2011

masa untuk kumpul balik semangat kerja!!



setelah 4 hari bercuti-->berjalan2, bergelak tawa, tido cukup 8 jam, makan terlebih cukup..


sekarang ni kena kumpul semangat balik sebab esok nak kerja!! yehaaa!! haa semangat tak?? haha.. dalam hati tak semangat pun.. selalu rasa best ja nak p kerja.. tapi kali ni lain sikit.. kurang sikit.. sebabnya?? esok nak kena tukar unit daa.. dulu kat dokumentasi.. bagi orang sign offer letter n agreement pembiayaan.. esok tukar p kredit plak.. nak kena handle customer yang baru nak wat loan plak laa.. kena kira berapa banyak depa bleh pinjam, buat pengesahan majikan, kuaq jenjalan buat marketing.. dapat laa rozeeta ni tengok dunia.. sebelum ni dokumentasi dok dalam ofis ja.. tapi ada gak la 2 kali sempat ikut kredit buat marketing..

haa.. lupa plak.. tadi aku kata kurang sikit semangat sebab kena tukar unit.. awat yang tak semangatnya?? apa laa eta ni.. ya laa.. tukar unit maknanya kena belajar dari mula balik.. start back from zero.. aku dah la blur.. good luck la sapa yang nak ajar aku nanti.. haha.. malas aih.. nak belajar pulak dahh.. bak kata linkin park, the hardest part of ending is starting again.. tu laa yang aku akan alami esok.. macam skema plak ayat.. haha.. teringat plak minggu lepas aku n dyana cakap kat staf sana suruh buat farewell party sebab kami nak tukar unit.. haha.. over aihhh!!

 dah laa.. sebelum aku melalut lagi, baik aku stop.. cau cin cau!!

1 comments:

Awan Biru said...

Jom cari semangat yang akan hilang. Jangan biar ia lari jauh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...