Sunday, January 16, 2011

boleh pecaye ke??



hari tu aku ada mimpi.. mimpi ni buat aku rasa pelik sikit lepas bangun tido..

mula2 aku nampak ular keluar dari satu tempat macam kotak.. lepas tu ular tu hambat aku sampai dalam rumah.. (walaupun ular tak dak kaki tapi dia boleh hambat tau) lepas tu, ular tu nak patuk aku.. tu ja yang aku ingat.. hehe.. 

oleh sebab hari ni hari sabtu n aku bosan, aku pun cari la kat google.. (dah tak dak keja sangat la tu!)

ni ha yang aku jumpa..

-Jika bermimpi melihat atau dipatuk ular, maka petanda akan mendapatkan pasangan hidup
-Jika bermimpi melihat ular yang banyak, maka petanda akan mendapatkan kebahagiaan yang tak terduga
-Jika bermimpi dikejar ular, maka petanda ada seseorang yang mencintai anda
-Jika bermimpi melihat ular masuk rumah, maka petanda akan kedatangan tamu yang membawa kebahagiaan
-Jika bermimpi dililit ular, maka petanda akan melaksanakan hajat

kalau nak ikutkan tafsiran kat atas, ada 3 yang ada kena mengena dengan mimpi aku..

haa camna nak tau betul tak mimpi tu?? wallahualam..
mimpi mungkin petanda n mungkin jugak sekadar mainan tido.. 
tunggu ja laa.. haha..


1 comments:

Awan Biru said...

Mimpi itu mainan syaitan jadi tak boleh dipercayai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...