Thursday, December 2, 2010

saya sahut cabaran anda!!

this post is dedicated especially for Faizal Fatah..



my 1st impression terhadap anda..
--> fuiyo tingginya mamat ni!! (tapi semua org pun mcm tu kot rasanya bila tgk pejai ni..hehe..)
--> mamat ni cam baik2 ja.. (bila dah kenal tak dak la baik..haha..)
--> mamat ni semua dia tau.. banyak betoi soalan dia dalam kelas.. terernya mamat ni..

sem ni 1 kelas tapi tak baik pun.. hujung sem baru baik.. haha.. 

nama gelaran yg aku bagi kat dia--> menara kl
bila terserempak kat mana2 aku nanti cakap kat dyana.. weh! tu menara kl.. hahaha..

pernah sekali nampak dia kat kedai nasik ayam rempah.. time tu tak baik pun ngan dia.. aku ngan dyana kat area rumah kedai nak balik umah kami.. masa tu aku tak tau awat aku dok wat berani.. selalu segan.. aku kata kat dyana, kalau dia tengok aku nak lambai kat dia.. haha.. pas tu dia tengok, aku pun lambai la.. skali dia tunduk basuh tangan.. tak nampak daa.. hahaha.. dyana gelak gila2 kat aku.. hampess la pejai ni.. penat ja lambai kat dia..

tu ja la kot nak cita.. takkan nak cita semua.. abis la rahsia dia.. kan pejai kan?? hahaha.. by the way, thanks la sebab wat aku addicted ngan lagu One In A Million-->Ne-Yo.. bagi lagu lain la plak.. nak bosan dah ni.. hehehe..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...