Friday, November 19, 2010

thesis oh thesis..



semalam aku ngantuk sgt so aku pun tido la awai..


skali mimpi advisor aku, en jeff daa.. en jeff ni pun, kalau ya pun nak suruh saya jumpa tak payah la cari saya sampai dalam mimpi saya.. haha.. siap mimpi dia tanya aku ada tajuk dah ka.. pas tu dia suruh explain pasal apa aku nak tajuk tu..


hmm.. mungkinkah ni petunjuk??


petunjuk suruh aku tak mengadap facebook & blog ja.. maybe aku patut singgah ke emeraldinsight.com yang dah aku lupakan 2 3 hari.. hehehe.. baik la en jeff! saya bukak emerald balik arini.. saya sambung cari idea untuk tajuk thesis saya okay?? jangan kacau mimpi saya malam ni dah.. haha..


sekarang ada 1 idea.. nak cari lagi 2 3 tajuk as backup takot kena reject..  hehehe..


go ita go!!  =D

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...