Thursday, November 18, 2010

10 things about u that i'll miss




10 aktiviti aku yg akan terbantut lepas ni..
- amik gambaq masa ampa tido..
- update status fb ampa n upload gambaq2 candid ampa..
- kacau ampa.. especially mira.. sampai terjerit2 dia.. haha..
- tutup lampu n amik towel yang dok sangkut dekat pintu masa ampa mandi..
- buat tarian kat ampa.. hahaha..
- nak merepek2 tak leh dh..
- lepak2 n menyembang..
- makan like there's no tomorrow.. macam tadi kita wat..
- merajuk.. konon2 sensitif.. haha..
- wat apa2 makanan untuk ampa.. roti jem laa apa laa..

my dear roommate-tikah a.k.a tikuih a.k.a cekang
jangan marah haa.. nak abih dah kita bagi la aku kata kat hg.. haha..
- nanti rindu nak dengaq hg nyanyi yg tak berapa nak nyanyi tu..
- sembang dgn hg sebelum tido.. sampai berjam2 gak la sembang..
- gelak hg yg sepenuh ati tu.. aku rasa lega dengaq.. haha..
- hg ska ikut cakap aku smpai kena marah ngn dyana.. aku suh hg menari, hg nari.. aku suh hg nyanyi, hg nyanyi..
- main pingpong dengan hg.. pas ni sapa nak main invisible pingpong dengan aku?? mesti depa kata aku gila..
- nak tengok hg men chuzzle, solitaire ngan bejeweled.. haha.. tu ja game hg..
- bunyi alarm fon hg yang buat aku trauma..
- kickboxing hg..
- rindu nk skodeng hg salin baju.. haha..
- nanti pas ni aku selsema nak mintak piriton kt hg tak leh dah..

my partner-mira a.k.a sumirah a.k.a cu dikkk
- gelak mira yg kuat tu..
- mira gosip dengan makcik sebelah..
- mira tolong boh kerongsang n betulkan tudung before pi kelas..
- kalut bincang jawapan dengan mira lepas test or exam..
- mira jangkit selsema.. bila ita bersin, sat gi mira sambung.. haha..
- camna nak bermanja ngan mira pas nih??
- tengok mira study.. tak leh dah nak kacau.. tak leh buat slip result kat mira dah.. haha..
- lagu2 mira dengaq yg tak pernah aku dengaq sebelum ni..
- mira excited tengok adi putra n shah jaszle..
- mira p mandi lepas tu lupa bawak towel.. pas tu dia jerit itaaaaa.. aku pun tau dah dia tak bawak towel.. haha..

my enemy-lisa a.k.a si garang a.k.a lisa busukkk
- hg selalu pending bila orang cakap.. lepas setengah jam baru nak paham..
- bila aku cakap dengan org lain, hg yang tanya apadia.. tak cakap dengan hg pun kot!! haha..
- cara hg nyanyi yg memang takdak tandingan.. walaupun takdak lirik hg boleh nyanyi gak..
- dengaq hg cakap angkit, cering, ampang.. hahaha.. lawak aih..
- hg semangat bila cerita..
- bila seronok, hg nanti terlebih sonok.. org dah abih gelak hg gelak extra sejam..
- nasik goreng hang tumpah kena siku aku.. lawak kot.. berterabuq abih..
- tengok hg mengamuk..
- bergomoi dengan hg.. pas tu mira marah, dua2 sengap..
- baju piano hg yg aku memang suka tu.. haha..

the other me-dyana a.k.a bibiana a.k.a nana nunu
hg aku boh last sebab sem depan aku mengadap muka hg lagi.. haha.. almaklum laa praktikal skali..
- rindu nak skype dengan hg walaupun sebenaqnya hg dok duduk depan aku..
- tengok hg cakap fon.. pas tu aku pi kacau.. lepas kena ugut baru aku stop.. haha..
- nyanyi lagu justin bieber.. baby baby baby ohhhhhhhhhhhhh..
- tengok hg malu bila kena perli ngan ....., ..... @ .....
- dok buat lawak tak brenti dengan hg.. pi kelas gelak.. balik rumah gelak lagi..
- pi bli lok chin dengan hg, pi pasaraya.. kalau bleh hari2 nak pi pasaraya.. jalan pi makan kat rpa..
- bau rambut hg.. hmm wanginya!!
- gosip2.. macam2 cerita hg tau.. dasyat hg ni..
- ajuk lecturer sama2.. mat saad-->kalau kamu tuang, kamu tak faham, bila tak faham, kamu tak minat.. hahaha..
- ponteng kelas sama2.. pemalas dua2 ekoq..

ampa jgn lupa aku tau.. sayaannnnnnggggggggg ampa..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...